'' Pocket Scrapbooking: Op naar 2015

03 november 2014

Op naar 2015



Ook volgend jaar ga ik verder met Project Life. De albums, insteekhoezen, stansen, papier en cards zijn al besteld en in huis. Ik had het via een aantal webshops besteld en kreeg drie gigantisch volle dozen thuisgestuurd.

Benieuwd waar ik mee aan de slag ga?




Capture van Basic Grey. Iets feller en uitgesprokener dan de papierlijn die ik afgelopen jaar heb gebruikt. Ongelofelijk hoe er elke keer weer nieuwe papierlijnen ontworpen worden, waar je van gaat kwijlen. Ik kwam dit alles tegen op de site van Basic Grey en wist meteen: dat wordt het. Over de albums en insteekhoezen niks nieuws te melden: die hou ik bij het oude. Lekker simpel zwarte albums 'Blush' van Becky Higgins en insteekhoezen Big Variety Pack 2. Twee albums en twee dozen insteekhoezen zijn hopelijk voldoende. Ik heb ook wat nieuwe journaling cards gekocht van Becky Higgins: 'DIY-shop' en 'Boys rule' maar daar heb ik niet van af kunnen blijven, daarvan zitten er al kaartjes in mijn album van 2014 ;-).

Waar ik wel mee bezig ga, is me toeleggen op het schrijven. Nu is het vaak een opsomming van wat we deden en dat werkt prima omdat het project oorspronkelijk begonnen is als familielogboek. Maar ik begin de verdieping te missen. Niet alleen het vastleggen van wie, wat, waar, maar ook waarom en hoe.

Nog even, dan kan ik los. Dit weekend heb ik een scrapweekend met een tiental mede-scrappers en ga ik eerst zoveel mogelijk oude foto's wegwerken. Dan kan ik me daarna lekker gaan storten op het komende jaar.

Heb jij al ideën over volgend jaar en nieuwe spulletjes gekocht of ga je verder met de spullen uit je huidige voorraad? Of ga je deze week naar de Kreadoe om in te slaan? Schijnt ook erg leuk te zijn!

Groetjes,
Monique