'' Pocket Scrapbooking: December Daily® 2015

04 september 2015

December Daily® 2015

Ik kan me er nu alweer op verheugen: December Daily® 2015. Van mezelf mocht ik er in de zomer nog niet over bloggen, maar nu het weer is omgeslagen en het buiten nogal herfstig is... Een poos terug heb ik alvast de spullen besteld voor het nieuwe album dat ik van plan ben om te maken. Dit jaar heb ik materiaal uit de lijn 'Evergreen' van Basic Grey gekocht. Ik heb een kit samengesteld met daarin een paper pad, element stickers, mini snippets (kleine journaling cards), jumbo kraft numbers en paper tape. Ik ben er uǝʌoqǝʇsɹǝpuo van.




Deed ik vorig jaar December Daily® niet apart, maar gewoon in de insteekhoezen van m'n PL album, dit jaar ga ik voor een album op 6 x 8 inch formaat. Per dag doe ik één of twee bladzijden met verschillende soorten insteekhoezen door elkaar voor de afwisseling.



https://www.atelierdelagehoeve.nl/detail/1301875/kaiser-craft-d-ring-album-6x8-.htmhttps://www.atelierdelagehoeve.nl/detail/1301877/kaiser-craft-d-ring-album-6x8-.htm

https://www.atelierdelagehoeve.nl/detail/1301879/kaiser-craft-d-ring-album-6x8-.htmhttps://www.atelierdelagehoeve.nl/detail/1301881/kaiser-craft-d-ring-album-6x8-.htm
 

Tussen de bedrijven door bereid ik nu alvast zoveel mogelijk de kaartjes en de insteekhoezen voor, omdat dat zo handig is tijdens de drukke decembermaand (ja, ja ☺) niet dat ik te weinig geduld heb om te wachten tot eind van het jaar, natuurlijk.

Doe jij dit jaar ook mee? Inspiratie kun je vinden op de site van Ali Edwards en er is ook een leuke Nederlandse Facebook groep December Daily NL waar je lid van kunt worden.

Hieronder vindt je een complete lijst van de artikelen:


BasicGrey Evergreen 6x6 Inch Paper Pad (EVR-4683)
BasicGrey Evergreen Element Stickers (EVR-4684)
BasicGrey Evergreen Mini Snippets (EVR-4693)
BasicGrey Evergreen Jumbo Kraft Numbers (EVR-4692)
A5 Spiegelfolie Goud
A5 Snow Paper
Paper tape van Marianne Design
Kaiser Craft D-ring album 6 x 8" Black Captured Moments 3620-161. Afmeting: 22 x 23,5 cm
(album incl. 10 verschillende pockets).

Daarnaast heb ik extra pockets besteld zoals hierboven staan beschreven, genoeg om de maand compleet te maken.
Sissix ThinLits stanzen 'Noel' art. nr. 659973