'' Pocket Scrapbooking: December Daily® 2015: wachten is niet mijn sterste kant.

18 september 2015

December Daily® 2015: wachten is niet mijn sterste kant.


 
 
Op 3 oktober 2015 komen de digitale December Daily® artikelen van Ali Edwards uit. Met name de digitale journaling cards voor de insteekhoezen van 6 x 8 inch wil ik graag voorbereiden, zodat daar straks de verticale foto's van 10 bij 15 cm in kunnen. Nu is drie oktober in vergelijking tot de start van het album op één december lang genoeg, maar voor mij duurt dat nog 15 dagen, 10 uur en 45 seconden ongeduldig wachten en daar ben ik heel erg niet goed in. Dus heb ik in de stijl van vorig jaar zelf een groot formaat journaling card gemaakt.



Dacht ik dat ik klaar was? Mooi niet. Toen ik het ging uitproberen met een kerstfoto en embellishments en hij uiteindelijk in m'n album zat, klopte het totaalplaatje niet meer. De details vind ik heel leuk, alleen dat grote stuk papier steekt zo af bij de rest van de kleine insteekvakken in het album.




Dus toen toch maar aan de slag gegaan met de 'fuse', insteekhoesjes gemaakt in dezelfde stijl als de rest. (De foto is een beetje blurry, ik hoop de je de lijntjes kunt zien.)

 
 
 
Die fuse had ik al een poosje, maar nog niets mee gedaan. Nu ben ik blij dat ik 'm heb. Het is geen hogere wiskunde wat ik gemaakt heb, gewoon rechttoe rechtaan maar voor mij is het een fijne oplossing en een leuke kennismaking met het fuse apparaat. Het eindresultaat, voor en na:
 
 


 
 
 
Welke vind jij leuker?
 
 
Ik heb de printable bij m'n freebies gezet zodat je hem kunt downloaden als je dat wilt. Misschien ga ik 'm zelf nog gebruiken. (Als ondergrond voor bij het fusen, LOL ☺).