'' Pocket Scrapbooking: December Daily: dag 2

02 december 2014

December Daily: dag 2




Kaarsen en lichtjes horen bij december... Dag twee van mijn 'December Daily' staat daarom in het teken van kaarslicht. Vandaag heb ik alvast een paar verschillende soorten kaarsen, een kerstkrans en mini-lichtjes gekocht. Nu het donker is buiten staan ze gezellig te branden op de keukentafel. Gelukkig was ik zo slim om er gauw een foto van te maken in hun 'volle glorie' en niet als ze over een poosje al half-opgebrand en versmolten zijn ;-)




De foto heb ik direct afgedrukt met de Selphy, de tekst in Word getypt en geprint. Cijfer er op plakken, stempel erop, foto er van maken, in de insteekhoezen doen en klaar. Ik probeer niet te veel tijd te spenderen aan het dagelijks vastleggen van de kerstsfeer. Dit is de basis (voor door-de-week) en in het weekend ga ik kijken of er nog meer aan moet worden toegevoegd.


Fijne dag!
Monique