'' Pocket Scrapbooking: December Daily 2014: Kick off

01 december 2014

December Daily 2014: Kick off






Het is vandaag niet moeilijk kiezen welk onderwerp ik zal kiezen voor mijn December Daily: 'goede voornemens'. Ik had flink wat huishoudelijke klussen liggen die ik in de ochtend had willen doen, maar heb er weinig van terecht gebracht. Voornamelijk omdat ik eerst heb aangerommeld met DD en de computer. Gelukkig is de dag nog niet om.

Vandaag dag 1, de kick-off. Omdat ik in mijn PL album werk gebruik ik aparte insteekhoezen voor de tekst zodat er meer speelruimte is voor versiering en foto's. Ik had nog wat Becky Higgins design I insteekhoezen liggen voor Instagram foto's. Ik heb Nederlandstalige journaling cards van 10 bij 10 cm. gemaakt. Dit is geen standaard formaat voor journaling cards en ik kon ze zo gauw op het internet niet vinden. Degene die ik wel vond waren Engelstalig, dus ben ik in Word zelf maar aan de slag gegaan. Heel simpel; twee vierkanten met ronde hoeken en een tekstveld waarin ik m'n verhaal kwijt kan. Links onderin het onderwerp en rechts onderin de datum met de dag van de week. De blauwe cijfers zijn van glanzend papier geponst met de Craftables stencil mini numbers.









De kop is er af. Nu is het nog kaal maar elke dag wordt het allemaal wat mooier en voller. Het embellishen doe ik eind van de week als alle foto's en teksten compleet zijn. Nu ben ik benieuwd: hoe is jouw eerste DD-dag verlopen? Verzamel je eerst en ga je dan na een poosje aan de slag? Heb je lijstjes of maak je een digitale DD? Iedereen doet het op z'n eigen manier, niks moet en alles kan.


Fijne dag!
Monique